Language

Υποστήριξη Συνεργατών

Υποβολή αιτίασης

Υποβολή αιτίασης

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ

Σε περίπτωση που ως αποδέκτης των υπηρεσιών που σας παρέχουμε θέλετε να εκφράσετε τη δυσαρέσκειά σας μπορείτε να υποβάλλετε αιτίαση.

Τι είναι η αιτίαση
Αιτίαση είναι η έγγραφη εκδήλωση δυσαρέσκειας που απευθύνεται στην εταιρία μας από πρόσωπο που γίνεται αποδέκτης των υπηρεσιών μας. Στις αιτιάσεις δεν συμπεριλαμβάνονται αναγγελίες απαιτήσεων, αιτήσεις αποζημίωσης ή απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου, την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων.

Πώς αντιμετωπίζει η εταιρία μας τις αιτιάσεις
Η εταιρία μας έχει καθιερώσει και εφαρμόζει Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων με σκοπό την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών προς τους πελάτες της και τους συνεργάτες της αλλά και την πλήρη συμμόρφωση με το ισχύον νομικό και κανονιστικό πλαίσιο.

Θα καταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε οι αιτιάσεις να αντιμετωπίζονται με δίκαιη, ουσιαστική και αντικειμενική διερεύνηση με γνώμονα τη καλή πίστη και τυχόν αναφυόμενες συγκρούσεις συμφερόντων θα αντιμετωπίζονται και καταπολεμώνται κατά το δυνατότερο αποτελεσματικό τρόπο. Στόχος της διαδικασίας είναι οι αιτιάσεις να αντιμετωπίζονται όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά, ευγενικά και εμπιστευτικά, με άμεση ανταπόκριση προκειμένου να επιλυθεί ή επεξηγηθεί το τυχόν ζήτημα.

Τμήμα διαχείρισης αιτιάσεων
Η εταιρία μας έχει θέσει σε λειτουργία Τμήμα Διαχείρισης Αιτιάσεων το οποίο είναι λειτουργικά ανεξάρτητο, επιβλέπει και εφαρμόζει την Πολιτική Διαχείρισης Αιτιάσεων ώστε αυτή να είναι σύμφωνη με την ισχύουσα νομοθεσία και οι αιτιάσεις να εξετάζονται επί δίκαιης βάσης, να εντοπίζονται πιθανές συγκρούσεις συμφερόντων και να αντιμετωπίζονται άμεσα.

Τρόποι υποβολής αιτίασης:
Μπορείτε να υποβάλετε αιτίαση με τη συμπλήρωση το εντύπου που θα βρείτε παρακάτω και αποστολή του με τους ακόλουθους τρόπους:
Α) Με email στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.">aitiaseis@sofos-ins.gr
Β) Με φαξ στο 210 77 14 734
Γ) Ταχυδρομικά στην διεύθυνση Παιανίας 14, Ζωγράφου, 15771

Μετά από έλεγχο της αιτίασης θα λαμβάνεται κάθε δυνατή μέριμνα ώστε να δοθεί απάντηση εντός πενήντα (50) ημερολογιακών ημερών. Σας ενημερώνουμε όμως ότι η ενεργοποίηση του μηχανισμού αιτιάσεων δεν διακόπτει την παραγραφή των εννόμων αξιώσεών σας.

Σε κάθε περίπτωση υποβολής καταγγελίας ή εξώδικης επίλυσης διαφορών μπορείτε να απευθυνθείτε:

Τράπεζα της Ελλάδος

Διεύθυνση Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης

Ελ. Βενιζέλου 21, 102 50 Αθήνα

Τηλ.: 210 3205222, 210 3205223

 Fax: 210 3205437-8

Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 

Πλ. Κάνιγγος, 101 81, Αθήνα

Tηλ.: 1520

Fax: 210 3843549

 

Συνήγορος του Καταναλωτή 

Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα

Τηλ.: 210 6460862, 210 6460814, 210 6460612, 210 6460734, 210 6460458

Fax: 210 6460414

Περισσότερα

Τελευταία Νέα

SOFOS PHOTΟ GALLERY

| πατήστε για να δείτε φωτογραφίες